دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ︻╦̵̵͇̿̿̿̿ دُنیایِ موزیکـــــ╤─── Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

▂▃▄▅▆▇█▓▒░همچیـــ هست░▒▓█▇▆▅▄▃▂

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی

دانلود آهنگ جدید و  زیبای امیر آمین با نام با منی

موزیک:امیر علی بهادری|تنظیم:امیر آمین|بوزوکی:بهنام حکیم

download new music amir aamin ba mani

Amir AmMin - Ba Mani

 

 

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی:

وقتی که نیستی خنده رو میبرم از یاد

راهمو گم می کنم بادمی بردتم هرجایی که دلش میخواد

وقتی که دوری دلشوره میاد سراغم

پاتو بزار توی خوابم تا با حضور تو .کم شه از اضطرابم

وقتی با منی انگار با منه دنیا

وقتی تو باشی روزای فردا روشن روشنه قلب من میزنه واسه کنار تو بودن

 

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی

بیشتر از عشقت حسه که من به تو دارم

فکر به تو شده کارم دوست ندارم چشم از تو بردارم

بیشتر از جونم قدر چشاتو میدونم اینو بدون نمیتونم بی تو خودم رو به آرزوهام برسونم

وقتی با منی انگار با منه دنیا

وقتی تو باشی روزای فردا روشن روشنه قلب من میزنه واسه کنار تو بودن                                                                                                                                                                               دانلود آهنگ جدید امیر آمین بانام با منی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,

] [ 22:28 ] [ shadi-21 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه